Slovensko sa chce počas Olympiády v Londýne prezentovať nielen športom. Billboardy či plagáty, ktoré môžete v týchto dňoch nájsť na uliciach, v metrách či autobusoch britskej metropoly, prezentujú našu krajinu aj z iného pohľadu.
Slovenská agentúra pre cestovný ruch pripravila projekt na prezentáciu Slovenska s hlavným sloganom "This Is Slovakia". Cieľom je „komplexná komunikácia značky Slovensko ako krajiny s rozpoznateľnou identitou, pozitívnou reputáciou a konkurencieschopnou ponukou v jednotlivých sektoroch.“
Billboardy zaujmú najmä otázkou "Did you know? (Vedeli ste?)", že napríklad: operačný systém NOD 32 pochádza zo Slovenska, prvá neautorizovaná filmová adaptácia románu Dracula sa natáčala na Oravskom hrade alebo že Slovák Štefan Banič je vynálezca padáka.
Tento koncept považujú autori za: "jednoznačné tvrdenie, ktoré sa na nič nehrá, nepreháňa jednoducho a jasne predstavuje čím Slovensko bez nadsadenia je. Je pochopiteľný skoro pre každého, vzhľadom na jednoduchosť jeho prekladu, ktorý si vie vyložiť každý aj anglicky nehovoriaci prijímateľ.“ Či to tak bude aj v skutočnosti, uvidíme.