Svedčí o tom aj úplne čerstvé ocenenie, ktoré si vo štvrtok z českej súťaže FLEMA Media Awards odniesla mediálna agentúra Starmedia Co. s.r.o. za kampaň realizovanú vo Fun rádiu. Flema oceňuje najlepšie mediálne kampane a kreatívne využitie médií v Čechách a na Slovensku. S kampaňou Otrivin - Aj s nádchou sa dá zabaviť zabodovala Starmedia v kategórii Najlepšie využitie rádia.

 
Všetko dôležité sa dozviete z tohto videa:


„Počas celej doby trvania kampane sa na súťažnej stránke Fun rádia zaregistrovalo neuveriteľných 4 tisíc ľudí, dosiahla 7500 PV a vzniklo viac ako tisíc kultúrne hodnotných humorných básní. O tom, že aj jednoduchou ideou za minimálnu investíciu do rádia sa dá vytvoriť zaujímavý obsah, ktorý zaujal slovenských poslucháčov, svedčí aj 8%-ný nárast predaja na strane klienta,“ hovorí Zuzana Semíková, stratég Starmedia Co. „Veľmi si ceníme profesionálny a kreatívny prístup Fun rádia, s ktorým vždy veľmi radi spolupracujeme aj kvôli otvorenosti voči akýmkoľvek kreatívnym nápadom,“ hovorí Erika Vondráčková, Senior Account Manager Starmedia Co.

Úspechu sa teší aj obchodná riaditeľka Fun rádia Miriam Kittler: „Osobne som veľmi potešená, že agentúra Starmedia získala takéto ocenenie, ktoré súvisí s komunikáciou klienta vo Fun rádiu, za čo samozrejme agentúre aj klientovi gratulujem. To, že Fun rádio od apríla 2013 realizuje súťaže klientov, ktoré im doslova „šijeme“ na mieru a nerobíme ich podľa jednotnej mustry, má svoj zmysel tak pre Fun rádio, ako aj pre klientov. Poslucháčovi dodávame prirodzenejšie posolstvo od klienta a tým pádom zatraktívňujeme vysielanie. Navyše, pokiaľ zvyšujeme klientovi nielen znalosť značky produktu ale klient zaznamená vďaka jeho komunikácii prostredníctvom Fun rádia a nášho webu ešte aj reálny nárast predaja, splnili sme očakávania klienta a agentúry, ktoré mali od Fun rádia a to je pre nás odmena za to, že to robíme dobre. Verím, že aj v budúcnosti budeme môcť prispieť k úspechu čo najväčšiemu počtu klientov.“